Promocje
Półmaska z zaworkiem FFP2
Półmaska z zaworkiem FFP2

1,83 zł

Cena regularna: 5,14 zł

Najniższa cena: 5,14 zł

1,49 zł

Cena regularna: 4,18 zł

Najniższa cena: 4,18 zł
szt.
Produkt dnia
Rękawice OX-ON Flexible 1600
Rękawice OX-ON Flexible 1600

9,35 zł

7,60 zł

par
T-shirt  bawełniany B&C Exact 190 #E190
T-shirt bawełniany B&C Exact 190 #E190

17,00 zł

13,82 zł

szt.
Kamizelka ocieplana NEGRA z odsuwanym kapturem czarna
Kamizelka ocieplana NEGRA z odsuwanym kapturem czarna

95,90 zł

77,97 zł

szt.
Spodnie streczowe do pasa Mascot advanced 17179-311
Spodnie streczowe do pasa Mascot advanced 17179-311

382,50 zł

310,98 zł

szt.
Bluza polarowa streczowa MASCOT advanced 17103-316
Bluza polarowa streczowa MASCOT advanced 17103-316

300,90 zł

244,63 zł

szt.
Trzewik COFRA DACHDECKER dekarz O3 FO SRC
Trzewik COFRA DACHDECKER dekarz O3 FO SRC

197,00 zł

160,16 zł

par
Kurtka zimowa Mascot Advanced  17035-411
Kurtka zimowa Mascot Advanced 17035-411

736,60 zł

598,86 zł

szt.
Polar ostrzegawczy BRIXTON FLASH kat 2 kl.2
Polar ostrzegawczy BRIXTON FLASH kat 2 kl.2

129,00 zł

104,88 zł

szt.
Popularne marki
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Regulamin

Sklep internetowy z odzieżą roboczą WORKWEAR, działający pod adresem: http://e-workwear.pl prowadzony jest przez: WORKWEAR z adresem rejestrowym w Radomiu, wpisaną do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, nr NIP 799-191-05-33

Słownik pojęć :

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://e-workwear.pl  sprzedający towary wyłącznie za pośrednictwem Internetu; 

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wg ustawy wolnych od pracy tzw. Świąt i weekendów;
Czas realizacji zamówienia określony przy produkcie jako "Wysyłka (w dni robocze)" - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je firmie kurierskiej realizującej dostawę do Państwa; 
Klient - osoba prawna lub fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (firmy) dokonująca zakupów w Sklepie WORKWEAR, 
Przelew tradycyjny - płatność wykonywana przez Klienta w banku przez własne konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;
Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemu płatności on-line udostępnionego na stronie sklepu WORKWEAR;

§ 1
Przyjmowanie i realizacja zamówień.

  1. Sklep udostępnia Klientowi możliwość zakupów towarów i usług za pośrednictwem internetu. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie          
  2. Klientem Sklepu może być wyłącznie osoba prawna lub fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (firmy)
  3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.e-workwear.pl przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, godziny pracy infolinii są określone w zakładce kontakt sklepu internetowego z odzieżą roboczą WORKWEAR.
  4. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy kupna zamawianych towarów lub usług w Sklepie WORKWEAR. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej.
  5. W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:
    1. wyboru zamawianych towarów lub usług, akceptując podany przy produkcie czas wysyłki.
    2. wyboru konkretnego i poprawnego rozmiaru, koloru lub fasonu zależnie od asortymentu.
    3. Poinformowania o adresie dostawy oraz pełnych danych do wystawienia faktury (aktywnej działalności gospodarczej),
    4. wyboru sposobu płatności – jeżeli jest taka możliwość
  6. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u naszych dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 7 dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze lub zaproponuje najbardziej podobny zbliżony produkt. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta.
  7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
    1. częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
    2. anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.

Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar – Sklep z odzieżą roboczą Workwear zwróci należności Klientom.

  1. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona ilość towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności zatwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
  2. Sklep internetowy z odzieżą roboczą WORKWEAR zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku braku zamówionego towaru lub z powodu innych ważnych przyczyn losowych, ekonomicznych lub logistycznych. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu z rzeczywistością.

  § 2

Zmiany w zamówieniu.

  1. Klient nie może dokonywać zmian w asortymencie, towarze, ilości po złożeniu zamówienia, chęć domówienia towaru należy wykonać poprzez złożenie nowego zamówienia przez sklep internetowy, zwrócimy koszt przesyłki jeśli będzie podwójny. 
  2. W trakcie realizacji zamówienia może zdażyć się że, Klient zmienił swój adres dostawy, o czym należy poinformować sklep droga mailową na adres: info@e-workwear.pl 

§ 3
Ceny towarów.

  1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej sklepu
  2. Waluta podana jest w złotych polskich, dla kraju Polska, a w walucie Euro dla innych krajów. 
  3. Cena brutto zawiera podatek VAT,
  4. Cena netto jest to cena do której należy doliczyć stosowny podatek VAT,
  5. nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych,
  6. nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy, są podane osobno na liście produktu. 
  7. nie zawierają kosztów wykonania logo na zamówionym produkcie, są podane osobno przy metodzie nadruków
  8. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez sklep złożenego przez Klienta zamówienia.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania promocji i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w aktywnych zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków promocji lub wyprzedaży.
  10. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
  11. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest w opcji „koszty dostawy” zawarta na stronie sklepu.

§ 4
Czas realizacji zamówienia.

  1. Przy każdym towarze podany jest przewidywany i orientacyjny czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Termin realizacji podany jest w dniach roboczych tj. Poniedzialek-piątek, który upływa od chwili wpłaty za przyjęte zamówienie do realizacji do momentu przekazania paczki z magazynu Sklepu do kurierskiej obsługującej dostawę, która dowozi głównie w dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia, jednak Klient może podzielić dostawy jeśli jest sprawa pilna informując o tym w uwagach podczas składania zamówień lub osobną wiadomością email w przesłaną w dniu składania zamówienia. Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji. Czas wysyłki powyżej 2 dni oznacza że, towar jest zamawiany od producentów, dostawców, zewnętrznych magazynów. 
  2. Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej podanej w kosztach dostaw.
  3. Do krajów Unii Europejskiej zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej podanej w kosztach dostaw.
  4. W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy.
  5. Klient, odbierając przesyłkę z konkretnym zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

§ 5
Forma płatności. Rozpoczęcie realizacji nowego zamówienia.

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
  2. płatność przy odbiorze – rozliczenie za otrzymaną przesyłkę u kuriera dostarczającego,
  3. przelew bankowy przedpłata, przelew elektroniczny lub system płatności przelewy24 -  realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu na rachunek bankowy podanej na fakturze calej kwoty.
  4. W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności.

Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy płatności "płatność przy odbiorze" Klientowi, który nie odbierze od kuriera jednego zamówienia wysłanego z metodą płatności „płatne przy odbiorze”, bez względu na formę dostawy.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo wstrzymania wysyłki za pobraniem firmie widniejącej w raporcie  o dłużnikach – zamówienie zostanie zreliazowane po dokonaniu przedpłaty,

 § 6

Reklamacje / Zwroty / Wymiany

  1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej lub instrukcji wystawionej przez gwaranta.
  2. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub zgłosić reklamację na podany w sekcji  kontakt dowolny adres mailowy wypełniając formularz reklamacyjny zamieszczony na dole strony głównej kategorii GWARANCJA I ZWROTY – podkategorii REKLAMACJE.
  3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje tak jak wykazuje prawo.
    W takim przypadku Klient powinien poinformować sklep za pośrednictwem wiadomości e-mail po czym sklep rozpocznie procedurę informując Klienta o szczegółach.

Do odsyłanego towaru można dołączyć (nie jest wymagana) kopię faktury z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  1. Sklep, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru
  2. Informacja na temat zwrotów i wymiany towaru zawarta jest w sekcji POMOC - ZWROTY

6. Asortyment zamówiony w firmie Workwear na którym była ingerencja typu logo, haft, dodatkowa taśma odblaskowa nie podlega zwrotowi, ani wymianie. 

§ 7
Dane osobowe.

  1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie WORKWEAR oraz na ich przetwarzanie wyłącznie dla celów realizacji zamówień.  Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. W przypadku wyrażenia przez Klienta chęci otrzymywania newsletterów, dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.
  4. Klienci Sklepu maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.
  5. Klient zaznaczając że zapoznał się z regulaminem musi zapoznać się również zapoznać się z "klauzulą informacyjną przetwarzania danych osobowych" co również powinno być zaznaczone w celu możliwości realizacji zamówień. 
  6. Brak oznaczenia że zapoznałeś/aś się z klauzulą informacyjną przetwarzania danych osobowych lub usunięcie swoich danych osobowych jest równoznaczne z zaprzestaniem dalszej współpracy.

§ 8
Postanowienia końcowe.

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą WORKWEAR.
  2. Towary prezentowane na stronach Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacja o towarach zamieszczona na stronach www nie oznacza, że towary są dostępne w magazynie Sklepu lub u jego dostawców, gdyż jest to towar o dużym zapotrzebowaniu.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
  5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do konta.
  6. Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony a ich dokładny opis znajduje się na stronie głównej w zakladce POLITYKA PRYWATNOŚCI
  7. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą, a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą, a Klientem nie będącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm. ) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)
  9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 19.05.2018.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl