


8,27 zł
6,72 zł

17,00 zł
13,82 zł

95,90 zł
77,97 zł

376,82 zł
Cena regularna:
386,48 zł
306,36 zł
Cena regularna:
314,21 zł

301,27 zł
Cena regularna:
308,99 zł
244,93 zł
Cena regularna:
251,21 zł

191,00 zł
155,28 zł

339,04 zł
Cena regularna:
347,73 zł
275,64 zł
Cena regularna:
282,71 zł

241,19 zł
196,09 zł

339,00 zł
275,61 zł

744,88 zł
605,59 zł

518,49 zł
Cena regularna:
531,78 zł
421,54 zł
Cena regularna:
432,34 zł

129,00 zł
104,88 zł



Reklamacja w WORKWEAR - w skrócie:
Ile czasu na reklamacje mają produkty ? od 1 roku do 2-lat od dnia zakupu, zależnie od danego produktu.
Ile trwa proces reklamacji? Maksymalnie 14 dni
Czy muszę mieć dokument zakupu? Nie.
Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Jak zgłosić reklamację ?
Wypełnij poniżej załączony formularz reklamacji i wyślij do nas na email: info@e-workwear.pl
Do wiadomości z formularzem załącz poniższe zdjęcia:
- zdjęcie uszkodzenia,
- zdjęcie całego produktu,
- zdjęcie czytelne metki wewnętrznej odzieży / lub na jeżyku w obuwiu,
- jeśli dotyczy reklamacja obuwia, załącz też zdjęcie podeszwy.
Przesłanie dokumentacji na email, spowoduje że, być może nie będzie potrzeby odsyłania do nas uszkodzonego towaru. Zwykle reklamacje są rozpatrywane za pomocą email.
Formularz reklamacji:
Pobierz FORMULARZ REKLAMACYJNY
Reklamacje
- Towary mogą być objęte gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej lub instrukcji wystawionej przez producenta.
- Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub zgłosić reklamację na podany w sekcji kontakt dowolny adres mailowy wypełniając formularz reklamacyjny zamieszczony na dole strony głównej w stopce w kategorii POMOC – podkategorii REKLAMACJE.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje tak jak wykazuje prawo.
W takim przypadku Klient powinien poinformować sklep pocztą mail przesyłając wypełniony formularz reklamacyjny po czym sklep skontaktuje się z Klientem o dalszym przebiegu reklamacji.