

- Spodnie do pasa Mascot advanced 17179-311
- Trzewik COFRA DACHDECKER dekarz O3 FO SRC
- ELTEN JOHNNY S3 CI elektrycznie ogrzewane trzewiki
- Przyłbica ochronna regulowana bezbarwna Standard
- Rękawice OX-ON Flexible 1600
- Bluza polarowa MASCOT advanced 17103-316
- 17079-311 Spodnie Mascot Advanced z nakolannikami KEVLAR DYNEEMA
- MASCOT® Blackpool | Kurtka softshell z polarem po wewnętrznej stronie, wodoodporna tkanina, klasa 3
- Kozaki myśliwskie TIROL DELUXE Demar
- Szorty Mascot Advanced z odsuw. kieszeniami wiszącymi 17149-311
- Kamizelka ostrzegawcza z kieszeniami i identyfikatorem EXECUTIVE
- MASCOT® Hastings | Kurtka zimowa, watowana, wodoszszelna, klasa 3


Rękawice OX-ON Flexible 1600
6,41 zł

Rękawice UVEX 6605
6,90 zł

Bluza polarowa MASCOT advanced 17103-316
213,57 zł

Kurtka zimowa Mascot Advanced 17035-411
530,82 zł

Półbuty MASCOT MOVE S1P F0300-909
407,37 zł

Półbuty BASE K-STEP S1P B1004A
378,78 zł



Reklamacje.
- Towary mogą być objęte gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej lub instrukcji wystawionej przez producenta.
- Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub zgłosić reklamację na podany w sekcji kontakt dowolny adres mailowy wypełniając formularz reklamacyjny zamieszczony na dole strony głównej w stopce w kategorii POMOC – podkategorii REKLAMACJE.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje tak jak wykazuje prawo.
W takim przypadku Klient powinien poinformować sklep pocztą mail przesyłając wypełniony formularz reklamacyjny po czym sklep skontaktuje się z Klientem o dalszym przebiegu reklamacji.