Promocje
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Reklamacje.

  1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej lub instrukcji wystawionej przez producenta.
  2. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub zgłosić reklamację na podany w sekcji  kontakt dowolny adres mailowy wypełniając formularz reklamacyjny zamieszczony na dole strony głównej w stopce w kategorii POMOC – podkategorii REKLAMACJE.
  3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje tak jak wykazuje prawo.
    W takim przypadku Klient powinien poinformować sklep pocztą mail przesyłając wypełniony formularz reklamacyjny po czym sklep skontaktuje się z Klientem o dalszym przebiegu reklamacji.

Pobierz FORMULARZ REKLAMACYJNY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl